۴۶۴ خانواده دارای ۴ فرزند در شهر بهارستان صاحب زمین شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ۴۶۴ خانواده دارای ۴ فرزند در قالب ۳۲۲ پلاک امروز (چهارشنبه) در شهر بهارستان صاحب زمین شدند، گفت: ۳۷۷ پلاک زمین به سایر خانواده‌های دارای ۴ فرزند در ۹ شهر دیگر از جمله ورزنه، هرند، فریدونشهر، فریدن، خوانسار و نائین اهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علیرضا قاری‌قرآن امروز _چهارشنبه هجدهم بهمن_ در مراسم جشن دهه فجر و واگذاری زمین به خانواده‌های چهار فرزندی در شهر بهارستان که در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد، اظهار کرد: امروز به مناسبت برگزاری این مراسم احدهای مسکونی بالغ بر ۹۰۰ خانواده را در طرح جوانی جمعیت تقدیم می‌کنیم

وی با بیان اینکه ۴۶۴ خانواده دارای ۴ فرزند در قالب ۳۲۲ پلاک امروز در شهر بهارستان صاحب زمین شدند، افزود: ۳۷۷ پلاک زمین به سایر خانواده‌های دارای ۴ فرزند در ۹ شهر دیگر از جمله ورزنه، هرند، فریدونشهر، فریدن، خوانسار و نائین اهدا می‌شود و ۵۹ پلاک نیز در فولادشهر در ادامه این مراسم امروز تقدیم این خانواده‌ها می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: در طرح جوانی جمعیت ۱۲۶۰۰ نفر در استان اصفهان از خانواده‌های ۴ فرزندی و سه فرزندی ثبت‌نام کردند که بیشتر آن‌ها در کلان‌شهر اصفهان هستند و به‌تدریج زمین‌ها تحویل داده می‌شود.

قاری‌قرآن با بیان اینکه امروز ۳۷۷ پلاک مسکونی را به خانواده‌های دارای چهار فرزند تقدیم می‌کنیم، ادامه داد: ۲۸۰۰ پلاک در مرحله قبلی در اختیار مردم قرار گرفت و پیش‌بینی ما بالغ بر ۹۰ درصد احراز شرایط است که در استان تقدیم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیم شورای مسکن به هر خانواده پلاک ۲۰۰ متری تقدیم می‌شود و تا ۴ طبقه امکان ساخت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در شورای مسکن زمینی که برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده بود را برای طرح جوانی جمعیت در نظر گرفتیم، البته حدود ۴۰ هزار نفر نسبت به برنامه اولیه، مازاد بر ظرفیت ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: برای تأمین ۴۰ هزار واحد مسکونی خارج از بهارستان و شاهین شهر برنامه داریم که در قالب چند شهرک یا شهر جدید در مرحله مطالعه است و تا پایان سال تعیین تکلیف خواهد شد.

کد خبر 726472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.