ایجاد شکاف سیاسی از حربه‌های تبلیغی دشمن در آستانه انتخابات است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: ایجاد شکاف سیاسی، نارضایتی و تفرقه انداختن از بسته‌های تبلیغی دشمنان در آستانه انتخابات است که این مسئله بایستی به طور ویژه مورد توجه افراد با مخاطبان بالا در فضای مجازی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ محمد شرفی امروز -چهارشنبه هجدهم بهمن- در ششمین نشست مسئولان فراجا با گروه‌های مرجع و اقشار تأثیرگذار استان قزوین اظهار کرد: امروز زمان اشتباه کردن نیست، چرا که هر اشتباهی دشمن را علیه امنیت جامعه تجهیز می‌کند.

وی اضافه کرد: راهبرد دشمن در این روزها باید به بهترین شکل ممکن شناسایی و تبیین شود و مسئولیت همه ما نیز در این راستا جهاد تولید رضایت، تبیین و روشنگری است. هر پدیده اجتماعی در صورت غفلت و مدیریت نابهنگام می‌تواند به مسائل امنیتی و سپس بحران‌های سیاسی تبدیل شود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هر جریانی بتواند گفتمان غالب را داشته باشد، افکار عمومی را جهت دهی خواهد بخشید، تصریح کرد: این روزها افکار عمومی تحت تأثیر گفتمان‌های غالب و کشش‌های مختلف قرار دارد.

سردار شرفی افزود: ایجاد شکاف سیاسی، نارضایتی و تفرقه انداختن از بسته‌های تبلیغی دشمنان در آستانه انتخابات است که این مسئله بایستی به طور ویژه و اساسی مورد توجه افراد با مخاطبان بالا در فضای حقیقی و مجازی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: روایتی داریم مبنی بر اینکه"مداد علما افضل‌تر از خون شهدا است" و اینها بر اساس رسالت ائمه معصومین (ع) که وظیفه هدایت جامعه برعهده همین خواص قرار دارد، چرا که خواص به اسم و رسم نیست و باید عملکرد مثبت داشت.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی کشور یادآور شد: حکم مأموریت از سوی معظم رهبری داریم تا در روزهای باقیمانده آحاد جامعه را دعوت به انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی کنیم، به هر حال خواص به اسم و رسم نیست و باید در این حوزه نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

کد خبر 726469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.