مشارکت گسترده مردم در انتخابات هدف اصلی ماست/ از تخریب و رقابت ناسالم پرهیز می‌کنیم

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با بیان اینکه مشارکت عمومی و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی از اهداف اصلی این حزب بوده و می‌باشد، گفت: بالاترین تلاش خود را برای تحقق فرمایشات رهبری به کار خواهیم گرفت و از تخریب و رقابت ناسالم پرهیز خواهیم کرد.

حسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی حزب آبادگران جوان ایران اسلامی اظهار کرد: این حزب از سال ١٣٨٤ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز و پنجمین کنگره خود را در شهریور ماه امسال برگزار کرد و شورای مرکزی حزب با حضور ٨٠٠ نفر از مدعوین تحت نظارت نماینده وزارت کشور انتخاب شدند.

وی افزود: حزب آبادگران جوان در تمامی انتخابات‌ها به صورت فعال حضور داشته است و به دست آوردن رضایت الهی، مشارکت عمومی و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی از اهداف اصلی این حزب بوده و می‌باشد.

فعالیت سیاسی با مشارکت ۲۰۰ حزب در شورای عالی وحدت

دبیر کل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی تصریح کرد: در انتخابات پیش‌رو نیز حزب آبادگران جوان با مشارکت حداقل ٢٠٠ حزب و گروه سیاسی فعال به ریاست دکتر شهاب‌الدین صدر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت را تأسیس و به همراه چند جبهه سیاسی دیگر در شورای عالی وحدت با حمایت و هدایت جامعه معزز روحانیت به فعالیت سیاسی و اجتماعی مشغول است.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو به همراه «شورای وحدت» به صورت مستقل با حفظ رفاقت با گروه‌ها و ائتلاف‌های سیاسی به رقابت صادقانه و سالم خواهیم پرداخت اگرچه بعضی از ائتلاف‌ها با توسعه سیاست خالص‌سازی با همکاری مستقیم، سازمان‌های ذیربط با این حرکت غیر معقول خود عرصه را به کل گروه‌های سیاسی تنگ نموده‌اند و علیرغم اینکه در صحنه سیاسی و اقتصادی با شکست مواجه شده‌اند ولی چون اکثر اضلاع قدرت را در دست دارند کاری و برنامه‌ای اساسی برای مشارکت عمومی مردم متصور نیست.

برخی دوستان نااهل پیروزی خود را در مشارکت حداقلی جست‌وجو می‌کنند

بیادی خاطر نشان کرد: با اینکه مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم بر سر صندوق‌های رأی اصرار و تاکید دارند ولی متأسفانه برخی دوستان نااهل پیروزی خود را در مشارکت حداقلی جست‌وجو می‌کنند.

وی ابراز کرد: با تمام این تفاسیر حزب متبوع ما در کنار دیگر دوستانمان در شورای عالی وحدت بالاترین تلاش خود را برای تحقق فرمایشات رهبری به کار خواهند گرفت و از تخریب و رقابت ناسالم پرهیز خواهند نمود.

کد خبر 726454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.