طرح جوانی جمعیت به خوبی اجرا شده است/ ۴۶۴ خانوار در بهارستان صاحب زمین می‌شوند

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: تاکنون دو پویش در قالب طرح جوانی جمعیت در وزارت راه و شهرسازی اجرا شده و در پویش «مهدوی» در بهارستان نخستین واگذاری زمین انجام و ۴۶۴ خانوار صاحب زمین می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید غفوری امروز _چهارشنبه هجدهم بهمن_ در مراسم جشن دهه فجر و واگذاری زمین به خانواده‌های چهار فرزندی در شهر بهارستان که در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار شد، اظهار کرد: شهر جدید بهارستان از نخستین شهرهایی بود که در نسل شهرهایی همچون پردیس و هرند شکل گرفت و در حال حاضر ساکنان خوبی دارد.

وی افزود: در پویشی که به دست این دولت و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی آغاز شده است، تاکنون دو پویش در قالب طرح جوانی جمعیت داشتیم و در پویش سوم که «مهدوی» است، در بهارستان نخستین واگذاری زمین انجام و ۴۶۴ خانوار صاحب زمین می‌شوند.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان اینکه مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و باید بهترین‌ها را برای آن‌ها رقم بزنیم، ادامه داد: بسیار خرسندیم که خانواده‌های دارای چهار فرزند در این مراسم حضور دارند و در کنار نهضت ملی مسکن، طرح جوانی جمعیت به خوبی اجرا شده است.

غفوری با اشاره به اینکه شهر بهارستان از سال ۶۸ شکل گرفت و در حال حاضر ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد، اظهار کرد: در این شهر ۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده که ۱۲ هزار واحد آن در قالب طرح‌های حمایتی دولت‌های پیشین بوده است، البته تاکنون ۱۹ هزار واحد مسکونی را تأمین زمین کردیم و ۱۴ هزار واحد کلید خورده و با پیشرفت خوبی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: از پروژه‌های مهم بهارستان متروی این شهر است که تاکنون ۵۲ درصد پیشرفت داشته و باید روش‌های تأمین منابع مالی آن را تغییر دهیم تا هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: طرح بیمارستان بهارستان از سوی وزارت بهداشت دچار تغییراتی شده است که امیدواریم بتوانیم مکان مناسب مردم با خدمات روبنایی و زیربنایی مناسب فراهم کنیم.

کد خبر 726434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.