مسابقات جام پرچم با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار می‌شود

نایب‌رئیس فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی گفت: مسابقات جام پرچم و یاری‌گران با هدف شور و نشاط اجتماعی و حوزه قهرمانی برگزار می‌شود و امیدوارم فدراسیون با کمک هیئت‌ها ریل‌گذاری‌ را با موفقیت انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فریبا افشون در حاشیه مجمع انتخابات هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان که پیش از ظهر امروز _چهارشنبه هجدهم بهمن_ در سرای ورزشکاران با حضور جواد محمدی، مدیرکل ورزش‌وجوانان و جمعی از روسای هیئت‌های شهرستان‌ها و نماینده‌هایی از ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: در همین یک‌سال که هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی اصفهان با سرپرستی اداره شد هیئت استان در همه رویدادها و برنامه‌های ملی فدراسیون و وزارت ورزش‌وجوانان حضور داشت و هیچگاه کوتاهی نکرد. جام پرچم همچون گذشته در رشته‌های مینی‌فوتبال، کاراته و پرتاب‌وزنه برگزار خواهد شد.

وی افزود: نظام ملی ورزش از روستا تا سطح ملی در مناطق روستایی عشایری در رشته‌های کلاسیک در برنامه هفتم توسعه مصوبه بسیار خوبی دارد و اسناد بالادستی که می‌تواند به اهداف‌مان کمک کند در ترویج و زنده نگه‌داشتن آئین‌ها و سنت‌های کشورمان وجود دارد که باعث دیده‌شدن ورزشکاران روستایی عشایری می‌شود چرا که سایر هیئت‌های ورزشی به این موضوع ورود نمی‌کنند و این هیئت می‌تواند در این راه کمک‌های ویژه‌ای داشته باشد.

نایب‌رئیس فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی تصریح کرد: همچنین مسابقات یاری‌گران زندگی ویژه خانه‌های ورزش عشایری با هدف کنترل و کاهش آسیب‌ها که شامل رشته‌های دارت شطرنج تنیس روی‌میز و دوومیدانی می‌شود نیز به‌صورت هدفمند برای استعدادیابی، شور و نشاط اجتماعی و حوزه قهرمانی انجام می‌شود.

افشون ادامه داد: مهدی اسدی همواره در ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی سرمایه کشور و از سال ۱۳۸۶ بازوی فدراسیون بوده است و رویدادهایی که فقط از پس استان اصفهان برمی‌آمد انجام دادند. امیدوارم وی در دوران حضور خود از جوانان استفاده ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: از زمانی که پسندیده سکان فدراسیون را به‌دست گرفته کمبودهایی داشتیم و کمیته‌ها شروع به کار نکرده بودند، اما هم‌اکنون درحال فعالیت و برنامه‌ها در حال پیشرفت هستند تا فدراسیون ریل‌گذاری خود را انجام دهد و دِینی که به روستاها و شهرها داریم را ادا کنیم.

نایب‌رئیس فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی در پایان گفت: اعضای مجمع هیئت استان در ادامه راه قطعاً تعیین‌کننده هستند و ما نیز در فدراسیون پذیرای شما هستیم و هر پیشنهادی که باعث موفق‌تر شدن فدراسیون می‌شود می‌پذیریم. برای مهدی اسدی هم در آینده توفیق روزافزون دارم.

به گزارش ایمنا، مهدی اسدی که تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان بود با آرای کامل (۲۱ رای) برای چهار سال آینده به‌عنوان سکان‌دار هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان انتخاب و منصوب شد.

کد خبر 726430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.