افتتاح متمرکز ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان به صورت متمرکز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، امروز_ چهارشنبه هجدهم بهمن_ در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان‌های ۱۱ گانه خراسان‌جنوبی، به نهبندان رفت تا بخشی از پروژه‌های برنامه‌ریزی شده برای این ایام را افتتاح کند.

نخستین برنامه این سفر، مراسم بهره‌برداری هم‌زمان هشت پروژه راهداری شامل ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت گرم و حفاظتی بود که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری نهبندان، امام جمعه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه شد.

به گزارش ایمنا، طی این مراسم، روکش آسفالت گرم و حفاظتی محورهای نهبندان – بیرجند، نهبندان – زابل، نهبندان - زاهدان، محور فرعی رومهمیغان با اعتبار ۵۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ایام دهه فجر ۱۰ پروژه با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان نهبندان عملیاتی می‌کند و از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۵ پروژه بهسازی، ترمیم و روکش آسفالت با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان در شهرستان نهبندان اجرا شده است.

کد خبر 726385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.