لزوم توجه به پیوست رسانه‌ای برای تمام فعالیت‌های فرهنگی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: پیوست رسانه‌ای، حتی کار ضعیف را قوی جلوه می‌دهد و در کنار رویدادهایی که در بقاع متبرکه اتفاق می‌افتد باید پیوست رسانه‌ای قوی وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا ناجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی سال‌های گذشته مباحث ضدتبلیغات درباره دهه فجر و انتخابات بسیار بود اما سال جاری کمتر شاهد این مباحث هستیم، چراکه دشمن متوجه شده هرچه سر و صدای بیشتری داشته باشد، مردم بیشتر پا به میدان می‌گذارند و از همین رو سکوتی فضا را فرا گرفته است.

وی افزود: اگر بخواهیم دشمن ساز مخالف خود را زیاد کند، فعالیت‌های ما باید جدی‌تر و پرشورتر باشد و دشمن نیز با دیدن این جوشش، پمپاژ رسانه‌ای خود را آغاز می‌کند و فضا هیجانی که باید را پیدا می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه قدم اول حرکت است و فعالیت‌ها باید از سکون و کرختی خارج شود، تصریح کرد: این موضوع در دستور کار ستاد دهه فجر بوده تا هر جریان ممکنی که در این شهر هست، قدمی بردارد؛ طی ماه آینده شاهد مناسبت‌های مذهبی بسیاری هستیم و برای هر قشر برنامه وجود دارد.

حجت‌الاسلام ناجی ادامه داد: لازم است که اتاق‌های اندیشه‌ورز در مجموعه‌های مختلف شکل بگیرد و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مجموعه‌ها با یکدیگر هم‌افزا شوند و برنامه‌ها در فواصل زمانی متعدد و مناسبی برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به لزوم مطلع بودن مجموعه‌ها از برنامه‌های یکدیگر برای داشتن برنامه‌ریزی متعادل برای هر روز گفت: این اقدام در شورای هماهنگی به جدیت پیگیری می‌شود و برای رسیدن به جریان مد نظر، باید زحمت کشیده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه پیوست رسانه‌ای، حتی کار ضعیف را قوی جلوه می‌دهد و در کنار رویدادهایی که در بقاع متبرکه اتفاق می‌افتد باید پیوست رسانه‌ای قوی وجود داشته باشد، اضافه کرد: در صورتی که در بدنه هر اداره و مجموعه اتفاقات مناسبی رخ دهد و برنامه‌های مناسبی اجرا شود، روزی که فراخوان عمومی اتفاق بیفتد، تمام افراد پا به میدان می‌گذارند.

حجت‌الاسلام ناجی با پیشنهاد شکل‌گیری کمیته‌ای تحت عنوان ستاد دهه فجر افزود: لایه معنوی و اعتقادی مردم، ظرفیتی است که هر مجموعه‌ای از آن برخوردار نیست؛ افرادی که به بقاع متبرکه و امامزادگان اعتقاد دارند و از آن‌ها طلب حاجت می‌کنند باید بدانند حاجت آن‌ها به حاجت امامزاده گره خورده و حاجت امامزاده چیزی جز قدم برداشتن در مسیر خواسته‌های امام زمان (عج) نیست.

وی با اشاره به لزوم گره زدن لایه اعتقادی در بقاع به وضع روز جامعه تصریح کرد: خلقی که دشمن از ما تنگ کرده است باید به حرکتی در میدان و کینه‌ای برای نابودی استکبار تبدیل شود و باید تبیین در این حوزه اتفاق بیفتد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در صورتی که خواسته مردم با خواسته امام زمان (عج) مطابق شود، انتخابات و ایام الله پرشور، جشن‌هایی زیبا و همدلی در تمام جریان‌ها خواهیم داشت، ادامه داد: باید از بقاع متبرکه مراقبت کرد که تبدیل به سکولار نشود.

حجت‌الاسلام ناجی با بیان اینکه مطالبه رهبر انقلاب آن است که برنامه‌ها و ایام الله مردمی باشد و باطراوت و نشاط اجرایی شود، گفت: باید پیوست نشاط که مطالبه مستقیم رهبر معظم انقلاب است با مشارکت خود مردم در برنامه‌ها نظر قرار گیرد و موکب‌های پذیرایی فعال شوند.

کد خبر 726383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.