معاون روابط عمومی و تشریفات امور بین‌الملل حوزه استانداری کردستان معرفی شد

طی حکمی از سوی استاندار کردستان، «مصطفی مخدومی» به عنوان معاون روابط عمومی و تشریفات امور بین‌الملل حوزه استانداری کردستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، آئین تکریم و معارفه معاون جدید روابط عمومی و تشریفات امور بین‌الملل حوزه استانداری کردستان امروز _چهارشنبه هیجدهم بهمن_ در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد.

بر اساس این حکم استاندار کردستان، مصطفی مخدومی را به عنوان معاون روابط عمومی و تشریفات امور بین‌الملل حوزه استانداری کردستان معرفی کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای معاون جدید روابط عمومی استانداری، خواستار ایجاد هم افزایی در تعامل با رسانه‌ها در حوزه روابط عمومی استان شد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و نقش آن در انعکاس خدمات دولت به مردم، افزود: با استفاده از ظرفیت مطبوعات و فضای مجازی برنامه‌های مدیریت و اقدامات اجرایی استانداری و دیگر ادارات کل به صورت کامل به اطلاع شهروندان برسد.

به گزارش ایمنا، مصطفی مخدومی سابقه ۲۰ سال خدمت در تصدی معاونت خبر صدا و سیمای استان‌های کردستان، همدان و آذربایجان غربی را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 726361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.