نگران پرداخت عوارض نوسازی ۱۴۰۲ نباشید؛ تخفیف  ۴۰ تا ۵۰ درصدی برای شهروندان اصفهانی

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به الکترونیکی‌شدن امکان پرداخت عوارض نوسازی گفت: با توجه به جلسه فوق‌العاده روز گذشته شورا، به دلیل اینکه این اقدام حرکتی به سمت هوشمندسازی و الکترونیک شدن است، تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی برای عوارض نوسازی ساختمان در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته و تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی صالحی در گفت‌وگوی تلویزیونی ویژه برنامه اصفهان من اظهار کرد: در کنار عوارض ساختمانی و سایر بهای خدماتی که در بخش‌های مختلف شهر دریافت می‌شود، سه آیتم شامل عوارض کسب‌وپیشه، عوارض خودرو و عوارض نوسازی منازل باید به‌صورت سالانه توسط شهروندان پرداخت شود.

وی افزود: سال جاری برای نخستین‌بار الکترونیک شدن پرداخت عوارض نوسازی در دسترس شهروندان قرار گرفت و از ظرفیت ارسال پیامک نیز استفاده شد تا با کمترین هزینه و اتلاف وقت بتوانیم از درگاه‌های مجازی در خدمت شهروندان باشیم.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اتفاق مهم‌تر این بود که با توجه به جلسه فوق‌العاده روز گذشته شورا در حین جلسات فشرده بودجه، به دلیل اینکه این اقدام حرکتی به سمت هوشمندسازی و الکترونیک شدن است و به مناسبت دهه فجر و اعیاد رجبیه که پشت‌سر گذاشته شد، تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی برای عوارض نوسازی ساختمان در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته و تصویب شد.

صالحی تاکید کرد: همچنین شهروندانی که تا پایان فروردین ۱۴۰۳ عوارض نوسازی سال جاری را بپردازند، جرایم سنواتی آن‌ها نیز بخشوده خواهد شد که به‌زودی پیامک‌های جدیدی دارای لینک قبض محاسبه شده با تخفیف‌ها برای شهروندان ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندانی که پیامک پرداخت عوارض نوسازی را دریافت نکردند، با مراجعه به بخش «پرداخت عوارض نوسازی» در سامانه اصفهان‌من، با درج شماره نوسازی ملک یا انتخاب آن از روی نقشه، نسخه جدید قبض‌های محاسبه شده جدید این عوارض را دریافت کنند.

کد خبر 726337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.