لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری سنندج تقدیم شورای شهر شد

لایحه بودجه ۲۹۴۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری سنندج، مناطق و سازمان‌های تابعه امروز از سوی شهردار سنندج تقدیم شورای این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، لایحه بودجه ۲۹۴۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری سنندج، مناطق و سازمان‌های تابعه امروز _چهارشنبه هجدهم بهمن_ در دویست و چهارمین جلسه علنی شورا، از سوی سید انور رشیدی، شهردار سنندج تقدیم شورای اسلامی این شهر شد.

عزت رضایی، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در این جلسه، از بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری سنندج به میزان ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: بودجه سال آینده شهرداری سنندج به نسبت سال جاری حدود ۱۷ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در راستای عدالت محوری در برنامه و بودجه سال آینده تلاش می‌شود توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر سنندج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج به تعریف پروژه‌های مختلفی برای سال ۱۴۰۳ از سوی شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: امید است با پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی مجموعه مدیریت شهری و همکاری و مشارکت شهروندان بتوانیم توسعه شهر را شتاب ببخشیم.

لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری سنندج تقدیم شورای شهر شد

رضایی با تاکید بر اهمیت ارائه بودجه پیشنهادی در زمان مقرر به شورا، اضافه کرد: بودجه مهم‌ترین موضوعی است که مجموعه شهرداری باید نسبت به آن همت ویژه‌ای داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری به کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ارجاع داده می‌شود تا پس از برگزاری جلسات کارشناسی شده مصوب و به صحن شورا ارسال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج افزود: لایحه پیشنهادی شهرداری پس از تصویب در صحن شورا به کمیته انطباق فرمانداری برای تصویب نهایی ارسال شده و پس از آن اجرایی می‌شود.

کد خبر 726321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.