لزوم بهره‌مندی از تعاونی‌ها برای احیای واحدهای تولیدی راکد

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی، گفت: تعاونی‌ها ظرفیت خوبی برای احیای واحدهای تولیدی راکد هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ چهارشنبه هجدهم بهمن_ در کارگروه اقتصادی رابطین مردمی سازی دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی اظهار کرد: شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان در امر مردمی‌سازی یک ضرورت است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نیروهای علمی، متخصص و توجه به پتانسیل‌ها و ایده‌های نخبگان در جهت خدمت به مردم، در اولویت است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی بهبود شاخص‌های حوزه اقتصادی استان را گام مهم دولت در جهت مردمی سازی اقتصاد عنوان کرد و گفت: توانمندسازی و بهبود فضای کسب و کار، استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها و احیای واحدهای راکد و نیمه فعال برخی از اقدامات مؤثر در حوزه مردمی سازی اقتصاد است.

فخر موحدی مردمی سازی را استفاده از ظرفیت مردم در جهت توسعه اقتصادی استان عنوان کرد.

حمید نظریان، دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت نیز در این جلسه با بیان اینکه مردم همیشه در اجراها پای کار هستند، گفت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی باید مردم را در بخش تصمیم سازی، اجرا و نظارت مشارکت دهند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم و به تبع آن استاندار به عنوان مقام عالی استان اهتمام ویژه به امر مردمی سازی داشته و از آن حمایت می‌کنند، اظهار کرد: در دولت سیزدهم اعتقاد و التزام بر این است که مردم در محور قرار دارند و با ترویج این فرهنگ و با ارزیابی و احصای مشکلات مردم با برقراری ارتباط با دستگاه‌های اجرایی متولی، در حل آن اقدام شود.

کد خبر 726319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.