رسیدگی به ۲۲ پرونده کالای اخفاء شده در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در سال‌جاری ۲۲ پرونده کالای اخفاء شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان رسیدگی شده است.

رضا مظفری در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: صلاحیت‌های شعب سازمان تعزیرات حکومتی منحصر است به تخلفات موضوع قانون تعزیرات حکومتی و قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی و نیز سایر مواردی که از طرف مراجع ذی‌صلاح، رسیدگی آنها به این سازمان محول شده است.

وی افزود: قانون تعزیرات حکومتی، تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت، اخفاء و امتناع از عرضه کالا، صادر نکردن فاکتور، اجرا نکردن ضوابط قیمت‌گذاری، اجرا نکردن تعهدات واردکنندگان و تولیدکنندگان از دیگر وظایف تعزیرات حکومتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای عمل به همین وظایف ۲۲ پرونده کالای اخفاء شده در زنجان رسیدگی شده است، گفت: همچنین در این مدت ۴۵ پرونده ضرر و زیان به اشخاص و ۲۱ پرونده احتکار رسیدگی شده است.

مظفری با بیان اینکه تخلف در ارائه خدمات به بیماران به علت نیاز آنها نیز ۱۱ مورد در سال‌جاری بوده است، اضافه کرد: پرونده‌های مربوط به تداخل صنفی، ارائه ندادن فاکتور به بازرس، ایجاد خسارت به شخص، اجرا نکردن ضوابط قیمت‌گذاری، عدم ایفای ارزی تعهدات صادر کنندگان نیز از دیگر پرونده‌های رسیدگی در سال‌جاری توسط تعزیرات حکومتی است.

کد خبر 726275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.