آتش سوزی انبار لاستیک در جنوب تهران مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی چندین سوله انبار لاستیک و ظروف پلاستیکی در جاده خاوران خبر داد و گفت: این حادثه عصر امروز اتفاق افتاده بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدجلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۱۶:۰۴ امروز حادثه آتش سوزی در جاده خاوران، شهرک خاور شهر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به دلیل وسعت آتش، مأموران ۹ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و سایر تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان ۶ دقیقه به محل رسیدند، افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد چندین سوله که به انبار ظروف پلاستیکی اختصاص داشت دچار آتش سوزی شده بطوری که حجم زیاد آتش از فواصل دور قابل مشاهده بود.

ملکی با بیان اینکه به دلیل شدت حرارت سقف برخی از این سوله‌ها تخریب شده بود، ادامه داد: آتش نشانان از چندین طرف وارد عملیات مهار شدند و پس از چند ساعت تلاش موفق شدند این حریف را مهار کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون آتش نشانان وارد عملیات لکه گیری شده‌اند اما با توجه به حجم زیاد تخریب سقف و دیوارها این عملیات زمان بر خواهد بود.

ملکی با بیان اینکه همزمان با عملیات لکه گیری عملیات جستجوی احتمالی افراد نیز شروع شده است، گفت: لودرها در محل مشغول عملیات آواربرداری و جستجوی افراد احتمالی در محل حادثه هستند که به محض دریافت اطلاعات، اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود.

کد خبر 726274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.