انبار ۳۰ میلیاردی لوازم الکتریکی قاچاق لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انباری حاوی محموله‌ای از انواع لوازم الکتریکی خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی محموله‌ای از انواع لوازم الکتریکی خارجی قاچاق در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و انجام هماهنگی‌های قضائی با حضور متصدی از انبار مذکور بازدید کردند و در نتیجه محموله‌ای از انواع لوازم الکتریکی شامل لامپ، محافظ ایمنی، پروژکتور و پنل که همگی بدون اسناد و مدارک گمرکی بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش اقلام مکشوفه در این انبار را بنا بر اعلام کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به ثبت نشدن انبار در سامانه جامع انبارها به استناد ماده قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تمام کالاها توقیف و به سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی استان تحویل، متهم دستگیر و پرونده نیز برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 726273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.