انهدام باند ۳۰۰ میلیاردی سرقت از منازل اصفهانی‌ها

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان منازل مردم و اعتراف آنها به ۴۷ فقره سرقت در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در منازل سرقت شده و انجام اقدامات علمی و تخصصی، سرنخ‌هایی از دست داشتن باندی چهار نفره از افراد غیربومی و سابقه‌دار را به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با تحقیقات تخصصی کارآگاهان مخفیگاه این باند در یکی از مناطق شهرستان اصفهان شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات ضربتی تمامی اعضای آنها دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.

سردار علینقیان‌پور با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه و همچنین آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت‌ها در بازرسی از مخفیگاه متهمان اظهار داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۴۰ فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کردند که ارزش اموال سرقت شده توسط آنان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی از تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: تحقیقات در خصوص سرقت‌های احتمالی دیگر این باند کماکان ادامه دارد.

کد خبر 726268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    یک کلام ختم کلام. اگر میخواهید از شر انواع و اقسام سارقین منزل، محل کار، گاوصندوق و حتی خودرو خلاص شوید فقط پکیج هوشمند ضد زورگیری گاردمن بگیرید که تمام روشهایی که ممکنه سارقین باهوش و بی هوش یا حرفه ای و غیر حرفه ای استفاده کنند را غیر ممکن میکنه و دیگه به پلیس هم نیازی نیست که بخواید نگران باشید که میرسه یا نمیرسه. یادتون باشه پکیجهای هوشمند ضد زورگیر گاردمن مثل ایر بگ ماشین میمونه که ممکنه سالها استفاده نشه ولی یک بار که یک راننده ناشی، مست، مواد زده یا دیوانه شاخ به شاخ اومد تو دل ماشین شما، باز میشه و سلامتی و زندگی شما و خانواده را نجات میده