مسیر سرویس‌دهی ۵ خط اتوبوسرانی اصفهان تا اطلاع ثانوی تغییر کرد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به ریزش ماسه دیواره بخش شمالی ایستگاه ابن سینا خط دو متروی این کلان‌شهر گفت: با توجه به این موضوع برای رعایت ایمنی تغییر مسیر پنج خط اتوبوس اعمال شد و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به ریزش ماسه دیواره بخش شمالی ایستگاه ابن سینا خط دو متروی اصفهان، تغییر مسیر خطوط منتهی به میدان بابا قاسم بر اساس پروتکل‌ها و استانداردهای ایمنی، اعمال شد که این تغییرات تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تغییر مسیر خط یک اتوبوسرانی اصفهان افزود: مسیر رفت و برگشت این خط میدان قدس، خیابان سروش و میدان و خیابان احمدآباد خواهد بود، همچنین خط ۷۹ نیز از میدان قدس، خیایان مدرس، میدان شهدا، چهارراه تختی و خیابان حکیم عبور خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه مسیر خط ۵۷ تا اطلاع بعدی از میدان شهدا به میدان ۲۵ آبان و میدان قدس و بالعکس خواهد بود، خاطرنشان کرد: خط ۵۲ از شهرک سلامت تا میدان احمد آباد و بالعکس سرویس‌دهی می‌کند و خط ۱۰ اتوبوسرانی نیز از همین مسیر تردد خواهد کرد و به سمت پایانه باغ قوشخانه می‌رود.

کد خبر 726265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.