رقابت مشاور تاج با قلعه‌نویی و ملی‌پوشان در کنار حضور یک میهمان ویژه

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با قطر با حواشی جالبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۷ امروز در کمپ تمرینی الریان برگزار شد.

* در اتفاقی عجیب در شهر دوحه، دو اتومبیل در مقابل کمپ تمرینی تیم ملی تصادف کرده بودند که همین دلیل سبب شد نسبت به عبور و مرور در این منطقه حساسیت ویژه‌ای به وجود بیاید.

* پیش از شروع تمرین سه عضو کادرفنی یعنی رحمان رضایی، حمید مطهری و آندرانیک تیموریان به چالش ضربه زنی یک سمت دروازه‌های کوچک از راه دور مشغول شدند که این موضوع با کری‌خوانی آنها همراه شد. آنتونیو مانیکونه نیز در گوشه دیگری از زمین با دو عضو کادر تدارکات تیم ملی کار با توپ انجام می‌داد.

* پس از ورود اتوبوس تیم به زمین، امیر قلعه‌نویی برای دقایقی جلسه‌ای سرپایی با مهدی نبی برگزار کرد.

* محمود اسلامیان، مشاور عالی مهدی تاج نیز در این تمرین حضور داشت و برای لحظاتی با سرمربی تیم ملی، سامان قدوس، حسین کنعانی‌زادگان و علی قلی‌زاده به رقابت در زدن ضربات آرام روی خط نیمه زمین پرداخت.

* عبدالله ویسی، سرمربی سابق صنعت نفت و هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون نیز در این تمرین شرکت کردند.

* پس از صحبت‌های ابتدایی قلعه‌نویی با بازیکنان و کادرفنی، ملی‌پوشان به انجام حرکات کششی پرداختند.

* تعداد زیادی از خبرنگاران خارجی از کشورهایی مثل ژاپن، کره جنوبی، قطر و ازبکستان در محل تمرین حضور داشتند.

* بازیکنان در اولین بخش کارهای تاکتیکی خود به سه گروه تقسیم شده و به بازی آقا وسط پرداختند.

* قبل از آغاز این آیتم تمرینی، شجاع خلیل زاده از آندو تیموریان درخواست کرد به گروهی که او در آن قرار داشت برود اما رضا اسدی این درخواست را رد کرد تا مربی ارمنی تیم کشورمان در گروه میانی حضور داشته باشد.

* بازیکنان ایران در این جلسه تمرینی روحیه بسیار بالایی داشتند تا بیش از پیش خود را برای شکستم طلسم ۴۹ ساله صعود به فینال جام ملت‌ها و برتری مقابل مدافع قهرمانی و میزبان آماده کنند.

*هواداران اردن و کره جنوبی با عبور از کنار محل تمرین ایران به سمت ورزشگاه احمد بن علی در حال حرکت هستند تا دیدار اول نیمه نهایی را از نزدیک تماشا کنند.

* ایران از ساعت ۱۸:۳۰ فردا در ورزشگاه الثمامه به مصاف شاگردان تین‌تین مارکز می‌رود.

منبع: فارس

کد خبر 726255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.