امیدی که در قلب مردم جریان دارد، دشمن را ناامید خواهد کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باوجود همه مشکلات و کارهای زمین مانده؛ امید در قلب مردم جریان دارد و همین امید باعث خواهد شد تا با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو بار دیگر دشمن سرشکسته و ناامید شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری- سه‌شنبه هفدهم بهمن -در آیین گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان، گفت: در دولت سیزدهم زمینه گفتمان با آحاد مردم فراهم است و این گردهمایی نیز به پیشنهاد و درخواست استاندار اصفهان تشکیل شده است.

وی ضمن انتخابات به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: تاکنون فرایند اجرای انتخابات در کشور و استان در حد بسیار مطلوبی در حال اجرا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: استقبال در ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب از دوره‌های گذشته بیشتر است.

جان‌نثاری افزود: نظرسنجی‌ها حاکی از این است که روند اقبال از انتخابات، روند صعودی دارد، البته دشمن بی‌وقفه در تلاش است تا حیله خود اکثریت پنداری را میان مردم رواج دهد.

وی اظهار کرد: سال گذشته در اوج اغتشاشات، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان و راهپیمایی ۲۲ بهمن به نحو بی‌نظیری برگزار شد، مقام معظم رهبری این بشارت را داده‌اند که راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سال‌جاری نیز با حداکثر مشارکت و حضور مردم برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: دشمن از ابتدای سال القاء می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد اما براساس آمار و نظرسنجی‌ها این مورد دروغی بیش نیست.

جان‌نثاری افزود: باوجود همه مشکلات و کارهای زمین مانده امید در قلب مردم جریان دارد و همین امید باعث خواهد شد تا با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو بار دیگر دشمن سرشکسته و ناامید شود.

کد خبر 726252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.