ذوب‌آهن، گرگان و مهرام تیم‌های پیروز هفته / شکست پالایش‌نفت آبادان با حامد حدادی

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان کشور امروز به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در فصل ۰۳-۱۴۰۲ امروز _سه‌شنبه هفدهم بهمن_ با انجام آخرین دیدار به پایان رسید تا تیم‌ها خودشان را برای مسابقات هفته نوزدهم آماده کنند. در هفته هجدهم ذوب‌آهن اصفهان، مهرام تهران و شهرداری گرگان از سد حریفان خود عبور کردند و علاوه‌بر کاله مازندران، تیم پالایش‌نفت آبادان مقابل مس کرمان تن به شکست داد.

ذوب‌آهن اصفهان ۹۰ - آورتا ساری ۷۱

هفته هجدهم بازی‌های لیگ برتر روز _یک‌شنبه پانزدهم بهمن_ با تقابل دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و آورتای ساری آغاز شد که این دیدار با برتری ۹۰ بر ۷۱ تیم اصفهانی به پایان رسید. نتایج کوارترهای این بازی ۲۶ بر ۱۳، ۲۳ بر ۲۳، ۲۶ بر ۱۲ و ۱۵ بر ۱۸ بود.

ذوب‌آهن، گرگان و مهرام تیم‌های پیروز هفته / شکست پالایش‌نفت آبادان با حامد حدادی

دوایت بایکس ۲۵ امتیاز و ۸ پاس‌گل و حسین مکاریان ۱۹ امتیاز برای ذوب‌آهن اصفهان در این بازی کسب کردند و مجید رحیمیان ۲۱ امتیاز و ۷ ریباند و آنتونیوس فان در لیست ۱۳ امتیاز و ۹ ریباند برای آورتا به‌دست آوردند.

لیموندیس شیراز ۹۸ - صنعت‌مس رفسنجان ۷۷

لیموندیس شیراز مقابل تیم صنعت‌مس رفسنجان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۹۸ بر ۷۷ تیم حریف را شکست داد. وحید دلیرزهان از تیم میزبان با ۲۸ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۷ بهترین بازیکن این دیدار شد.

شهرداری گرگان ۹۷ - رعدپدافندهوایی مشهد ۶۷

شهرداری گرگان نیز به مصاف رعدپدافندهوایی مشهد رفت که شاگردان مصطفی هاشمی در شهرداری ۹۷ بر ۶۷ به پیروزی دست یافتند. ویل چری از شهرداری در این بازی با ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ توپ ربایی و کارایی ۲۰ بهترین بازیکن شد.

ذوب‌آهن، گرگان و مهرام تیم‌های پیروز هفته / شکست پالایش‌نفت آبادان با حامد حدادی

کاله مازندران ۸۲ - مهرام تهران ۸۷

تیم کاله مازندران در دیداری خانگی به مصاف مهرام رفت که این بازی با نتیجه ۸۷ بر ۸۲ به سود مهرام خاتمه یافت. محمد جمشیدی از مهرام با ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۳۰ بهترین بازیکن شد.

صنعت‌مس کرمان ۸۳ - پالایش‌نفت آبادان ۶۷

صنعت‌مس کرمان در این هفته در زمین خود به مصاف یاران حامد حدادی در نفت آبادان رفت که جدال دو تیم با برتری ۸۳ بر ۶۷ مسی‌ها به پایان رسید. حامد حدادی در این بازی با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس‌گل و تاثیرگذاری ۳۴، بهترین بازیکن نفت بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

ذوب‌آهن، گرگان و مهرام تیم‌های پیروز هفته / شکست پالایش‌نفت آبادان با حامد حدادی

طبیعت تهران ۸۲ - فولاد هرمزگان ۷۷

هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز _سه‌شنبه هفدهم بهمن_ با برگزاری دیدار تیم‌های طبیعت تهران و فولاد هرمزگان در حالی به پایان رسید که تیم طبیعت تهران با نتیجه ۸۲ بر ۷۷ مهمان خود را شکست داد. شاگردان مهران شاهین‌طبع در این دیدار خانگی کوارترهای اول و دوم را به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۲۰ با پیروزی پشت سر گذاشتند تا با وجود تساوی ۲۱ بر ۲۱ در کوارتر سوم و باخت ۱۷ بر ۲۲ در کوارتر چهارم، مجموعاً با پنج امتیاز اختلاف برنده این دیدار شوند.

کد خبر 726238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.