دستگیری باند سارقان کابل برق در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان کابل برق با اعتراف به پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و احساس مسئولیت، می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران پاسگاه انتظامی هنده‌خاله با تلاش شبانه‌روزی و تقویت گشت‌های نامحسوس، اعضای باند سه‌نفره سارقان این پرونده‌ها را شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: یک سارقان ۲۸ و دو سارق ۳۰ ساله در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مشارکت شهروندان و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، تصریح کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

کد خبر 726230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.