ایجاد معبر شریانی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج ضروری است

رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر سنندج گفت: امکان سنجی احداث معبری شریانی برای تقویت عملکرد معابر و کاهش حجم ترافیک در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، شیدا حیدریان امروز _سه‌شنبه هفدهم بهمن_ در دهمین نشست کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای شهر سنندج که جمعی از اعضای شورا، مدیران شهرداری، دستگاه‌های خدمات رسان، معتمدان و نمایندگان ناحیه منفصل شهری نایسر نیز حضور داشتند، اظهار کرد: شبکه معابر شهری از حیاتی‌ترین زیرساخت‌های شهری است که اگر کارایی لازم را داشته باشد می‌تواند نقش و عملکرد خود را چه به صورت روزمره و چه در مواقع بحران ایفا کند.

وی افزود: معابر نایسر با توجه به اینکه با تبعیت از وضع موجود و توپوگرافی و ساخت و سازهای بی برنامه و غیرمجاز ایجاد شده است، کارایی لازم را نداشته و نتوانسته‌اند نقش و عملکرد درستی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج گفت: علاوه بر این، ایمنی پایین و آسیب پذیری بالا و عدم رعایت اصول شهرسازی سبب ایجاد حجم بالای ترافیک در این منطقه شده است.

حیدریان تاکید کرد: پس از بررسی مشکلات و اولویت بندی آنها با استفاده از توان کارشناسی بدنه شهرداری و دستگاه‌های متولی، امکان سنجی احداث معبری شریانی برای تقویت عملکرد معابر و کاهش حجم ترافیک در نایسر در دست بررسی قرار گرفته است.

کد خبر 726215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.