سنگ تمام شورای ششم شهر یزد در خدمات رسانی به مناطق کمتر برخوردار

استاندار یزد گفت: یکی از اقدامات مثبت شورای ششم شهر یزد، توجه به محلات حاشیه نشین و کمتر برخوردار است که این موضوع در سال‌های اخیر مورد توجه بوده و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، مهران فاطمی در آئین افتتاحیه پروژه‌های شهرداری به مناسبت دهه فجر در جمع مسئولین اظهار کرد: با وجود اینکه محلات کمتر برخوردار برای پیگیری مشکلات محله، رسانه‌ی خاصی ندارند اما حضور میدانی اعضای شورای اسلامی شهر یزد در دوره‌ی ششم به این مناطق و اختصاص بودجه مناسب باعث تحولات اساسی و بنیادی در محلات کمتر برخوردار شده است.

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در خصوص اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در مناطق حاشیه‌ای گفت: در محله حسن آباد تاکنون بالغ بر ۱۵۰ هزار متر مربع از معابر آسفالت شده برای سال جدید هم ۳ میلیارد تومان آسفالت در نظر گرفته شده است و بهسازی میدان طلائیه و فضای اطراف آن با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی افزود: همچنین محله صدرآباد ۵۰ هزار متر مربع از معابر محله صدرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال آسفالت شده و پیاده رو سازی معابر این محله با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است و تکمیل فرهنگسرای بهمن با زیربنای ۴۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در محله صدرآباد انجام شده است.

وی درباره اقدامات شورا و شهرداری در محله پردیسان بیان کرد: ۴ میلیارد تومان در این محله جهت نصب دیوار بتنی در حاشیه ریل قطار هزینه شده است و بالغ بر ۲ میلیارد تومان برای جدول گذاری و آسفالت حاشیه ریل هزینه شده که در مجموع بیش از ۱۰ هزار متر مربع آسفالت در این محله انجام شده است.

سیفی ادامه داد: همچنین رینگ دوم شهری شامل بلوار شهیدان پارسائیان، بلوار ایرج افشار، بلوار سردار فلاح زاده به منظور کاهش بار ترافیکی برای مناطق حاشیه‌ای آزادشهر که تاکنون بیش از ۷۰ هزار متر مربع آسفالت برای این بلوارها انجام شده است.

لازم به ذکر است نامگذاری معابر در مناطق حاشیه نشینی از جمله در حسن آباد ۱۶۰۰ تابلو در منطقه آزادشهر ۲۰۰۰ تابلو، محله صدرآباد ۶۰۰ تابلو و در محله پردیسان بطور کامل پایش و نصب شده است.

کد خبر 726192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.