رشد ۴۷ درصدی کمک های مردمی به کمیته‌امداد استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: امسال درآمدهای حاصل از مشارکت‌های مردمی ۲۶۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ناصر ظاهری بعدازظهر امروز -سه‌شنبه هفدهم بهمن- در نشست خبری با اهالی رسانه، اظهار کرد: کمیته‌امداد استان قزوین در ۱۰ ماهه امسال ۲۶۲ میلیارد تومان کمک مردمی دریافت کرده که در قیاس با مدت مشابه سال پیش ۴۷ درصد رشد داشت است.

وی از تکمیل ۳۶۴ باب واحد مسکونی توسط این نهاد در سال جاری خبر داد و گفت: میزان تکمیل و واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان و محرومان هم‌استانی نسبت به سال گذشته رشد ۵۴ درصدی داشته است.

مدیرکل کمیته‌امداد استان قزوین همچنین از پرداخت هفت‌میلیارد تومان کمک مالی به ۹ هزار و ۱۱۷ دانش‌آموز و دانشجوی قزوینی خبر داد و افزود: کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) همچنین در سال جاری ۷۹۵ جهیزیه به ارزش ۲۰ میلیارد تومان و همچنین ۳۱ میلیارد تومان کمک‌هزینه ودیعه و رهن مسکن به مددجویان و نیازمندان اعطا کرده است.

ظاهری همچنین به پرداخت ۶۱ میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به محرومان قزوینی اشاره کرد و گفت: به نیازمندان برای تعمیر خانه‌ها و واحدهای مسکونی ۶ میلیارد تومان کمک مالی کردیم و همچنان به اجرای وظایف خود در این حوزه پایبند هستیم.

کد خبر 726182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.