ترویج فرهنگ ورزش در جامعه مورد توجه شورای شهر است

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای شهر سنندج گفت: تقویت فرهنگ ورزش در جامعه در کانون توجه شورای شهر قرار دارد، زیرا با گرایش مردم به سمت ورزش، سلامت جامعه نیز ارتقا پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسعد فریدی امروز _سه‌شنبه هفدهم بهمن_ در جلسه کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای شهر که با حضور اعضای شورا، اساتید و رؤسای هیئت‌های ورزشی برگزار شد، با بیان اینکه پرداختن به امر ورزش باعث رشد فرهنگی جامعه می‌شود، اظهار کرد: جوامعی که بازی‌های ورزشی و سرگرمی‌های سالم در آن زیاد باشد، از منظر فرهنگی نیز غنی‌تر و سالم‌تر هستند که این مهم، رابطه مستقیم بین ورزش و فرهنگ را نشان می‌دهد.

وی افزود: ورزش در جامعه ما کمرنگ دنبال می‌شود در این راستا شورای شهر تلاش می‌کند با استفاده از تجربیات بزرگان امر ورزش و همکاری دستگاه‌های متولی در راستای توسعه امر ورزش همگام باشد.

شورای شهر محلی برای شنیدن مطالبات مردم است

عزت رضایی، رئیس شورای شهر سنندج نیز در این جلسه اظهار کرد: پارلمان محلی شورای شهر سنندج متشکل از منتخبان و معتمدان مردم است و باید مسائل و مشکلات مردم در آن شنیده شود و تا توان آخر پیگیر مطالبات آنها باشیم.

وی اضافه کرد: شورای شهر امروز مفتخر است که میزبان چهره‌های شاخص امر ورزش است که امید می‌رود در راستای چاره‌اندیشی بسیاری از معضلات اجتماعی این گردهمایی‌ها تداوم داشته باشد.

تمام مدیران در توسعه امر ورزش مسئول هستند

سالار علی ویسی، رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج نیز اظهار کرد: هرگاه تعاملات و همکاری اتفاق بیفتد، پیشرفت حاصل می‌شود.

وی با اشاره به کم کاری برخی ادارات در امر ورزش، تصریح کرد: بر اساس قانون، شهرداری فقط می‌تواند در بحث ورزش‌های همگانی فعال باشد که این مسئله نیز باید دنبال شود.

کد خبر 726178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.