عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ بهمن‌

در این بسته خبری از معابر شهر دماوند برف‌روبی شد تا تولید آسفالت بازیافتی در اراک و پیکر مسن‌ترین زن ایران به زادگاهش منتقل شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تولید آسفالت بازیافتی در اراک

فریدون عسگری، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: به منظور حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در هزینه، آسفالت بازیافتی در مجتمع بلوک زنی شهرداری اراک تولید شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ بهمن‌

معابر شهر دماوند برف‌روبی شد

مهدی‌رضایی‌مهر، شهردار دماوند در خصوص فعالیت ستاد برف‌روبی شهرداری دماوند اظهار کرد: از روز گذشته با آغاز بارش برف، عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی تمام معابر اصلی و فرعی مناطق سه‌گانه شهر دماوند به صورت مستمر با تلاش و همت نیروهای ستاد برف‌روبی شهرداری دماوند انجام شد.

درخواست کمک شهردار منطقه ۱۲ از دولت برای ایمن‌سازی بازار

وحیدرضا انارکی، شهردار منطقه ۱۲ تهران با تاکید بر ضرورت ایمن سازی هرچه زودتر بازار سنتی تهران، گفت: متأسفانه اعتبارات کافی در شهرداری برای ایمن سازی بازار وجود ندارد و از دولت استمداد می‌کنیم تا بخشی از این کمبود را جبران کند.

پیکر زن ۱۲۶ ساله اهل خراسان رضوی برای دفن به زادگاهش منتقل شد

سید محمد صادق احمدی نیک، مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: پیکر زن ۱۲۶ ساله اهل خراسان رضوی در آرامستان بهشت رضا (ع) مشهد تغسیل و برای دفن به زادگاهش کاشمر منتقل شد.

اولویت‌های ایمن‌سازی بازار تهران

سید احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در گزارشی از وضعیت بازار سنتی تهران، گفت: حدود ۶۶ درصد از کل محدوده بازار فرسوده بوده و نیازمند بازسازی است، از ممانعت سازمان اوقاف و میراث فرهنگی در این راه خبر داد.

گرمخانه همدان در مکان مناسبی قرار ندارد

علی اکبر نظری، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بر خروج گرمخانه افراد بدون سرپرست توسط شهرداری به خارج از محدوده مسکونی تاکید کرد و گفت: گرمخانه فعلی در مکان مناسبی قرار ندارد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ بهمن‌

۳ طرح سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر آماده افتتاح شد

حیدر رفاهی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر بوشهر گفت: سه طرح شهرداری بوشهر شامل بهسازی عمارت بیلیارد، کافه کتاب و رستوران سافل آماده بهره‌برداری شد.

۲۵ پروژه عمرانی شهری خورموج افتتاح و اجرا شد

رضایی حقیقی، رئیس شورای شهر خورموج از افتتاح و اجرایی ۲۵ پروژه عمرانی شهری خورموج با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در این شهر خبر داد.

دهه فجر ۱۲ پویش نجات قطره‌ها در ۱۲ محله کم برخوردار برگزار می‌شود

امیر اشتری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری پویش نجات قطره‌ها به مناسبت دهه مبارک فجر در ۱۲ مدرسه محروم و کم‌برخوردار شهر کرج خبر داد.

از ساخت گورستان جدید در تهران تا گرفتن مجوز تراموا از شورا

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در خصوص ساخت گورستان جدید در تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: چند نقطه مشخص شده و باید به شورا برای تصویب بیاید.

کد خبر 726162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.