بهره‌برداری از بوستان آفتاب شهرکرد

شهردار شهرکرد با اشاره به بهره‌برداری از بوستان آفتاب شهرکرد گفت: ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای محوطه بازی و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای سیستم روشنایی و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای عملیات عمرانی شامل جدول‌کاری، سنگ‌کاری و بلوک فرش هزینه شده است.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به توسعه فضای سبز شهر اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر سال‌جاری، بوستان آفتاب به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع در شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای محوطه بازی و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای سیستم روشنایی و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای عملیات عمرانی شامل جدول‌کاری، سنگ‌کاری و بلوک فرش هزینه شده است.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: همچنین کف‌پوش گرانولی، مجموعه بازی پلی‌اتیلن و ست ورزشی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در این بوستان نصب شده است.

وی با بیان اینکه احداث و توسعه پارک‌های محله‌ای در سطح شهر موجب افزایش نشاط اجتماعی و سرانه فضای سبز شهری می‌شود و زمینه تفریح و سرگرمی شهروندان ساکن در محلات را فراهم می‌کند، اظهار داشت: در حال حاضر دو بوستان ولیعصر جنوبی (پا به شهرکی) به مساحت ۵۳۶۰ مترمربع و جانبازان شمالی به متراژ ۶/۳ هکتار در دست احداث است.

بهره برداری از ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرکرد

محمدحسین واحدیان گفت: دو زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در شهرکرد به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح شد.

وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع با ۳ سه میلیارد تومان اعتبار واقع در حافظ شمالی و زمین چمن مصنوعی به مساحت ۱۳۱۸ مترمربع و با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان واقع در منظریه آماده خدمات‌دهی به شهروندان است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد کرد: این اقدام در راستای توسعه سرانه فضاهای ورزشی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ترویج فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان صورت پذیرفت.

وی عنوان کرد: در حال حاضر شهرداری شهرکرد دارای چهار زمین چمن مصنوعی در منظریه، حافظ شمالی، پارک بانوان و پارک آبی جنگلی است.

کد خبر 726148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.