دستگیری چند تبعه افغانستانی توزیع‌کننده موادمخدر در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری چند تبعه افغانستانی توزیع‌کننده موادمخدر در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _سه‌شنبه هفدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع افغانی به کرمانشاه اظهار کرد: در این راستا تاکنون چندین مرحله طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع خارجی غیرمجاز در کرمانشاه اجرایی شده است.

وی افزود: چهاردهمین مرحله این طرح طی روزهای اخیر به اجرا در آمد که طی آن تعدادی از اتباع افغانی در کرمانشاه که در واحدهای تولیدی، مزارع، گلخانه‌ها مشغول به فعالیت بودند، شناسایی و دستگیر و برای بازگشت به کشورشان به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح، چند تبعه افغانستانی هم شناسایی شدند که اقدام به توزیع و پخش ماده مخدر «ناس» در سطح استان می‌کردند حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

وی با هشدار به کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع افغانی در کرمانشاه می‌کنند، گفت: استان کرمانشاه از سال‌های گذشته تاکنون با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند، بنابراین به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز (افاغنه) در این استان ممنوع است و با کارفرمایانی که به این هشدارها بی‌توجهی کنند، برخورد قضائی صورت می‌گیرد.

کریمی در پایان اعلام کرد: کارفرمایانی که به جای استفاده از جوانان بیکار کرمانشاهی از اتباع افغانستانی برای فعالیت‌های خود استفاده کنند، با تشکیل پرونده قضائی با متخلفان برخوردی قاطع خواهد شد.

کد خبر 726128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.