تصادف کامیون و تاکسی در کمربندی شیراز با ۲ کشته و یک مصدوم

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تصادف مرگبار یک کامیون با تاکسی در کمربندی شیراز دو کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز, هادی عیدی پور، امروز_ سه‌شنبه هفدهم بهمن_ از برخورد کامیون آمیکو با تاکسی خبر داد و درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: صبح امروز در ساعت ۷:۰۸ صبح، طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۳ و ۱۸ را به همراه چهار دستگاه خودرو امدادی و اطفایی به محل حادثه در کمربندی مقابل پادگان ولیعصر اعزام کرد.

وی افزود: در این سانحه، برخورد کامیون آمیکو با تاکسی منجر به فوت دو نفر از سرنشینان تاکسی و مصدومیت یک نفر شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: سه نفر از سرنشینان تاکسی در داخل خودرو محبوس شده بودند که توسط تیم عملیاتی از خودرو خارج و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

عیدی‌پور اضافه کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن‌سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاک‌سازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت گازوئیل و بنزین، اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کردند.

کد خبر 726097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.