مشارکت در انتخابات بالای ۵۰ درصد است

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: پیش‌بینی ما این است که مشارکت در انتخابات بالای ۵۰ درصد است و باز هم با حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، حماسه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در نشست جوانان جبهه پایداری که در محل دانشکده پلیمر دانشگاه امیر کبیر برگزار شد، اظهار کرد: پایان دولت نهم بود که به خاطر مشکلات سیاسی که در جامعه پیش آمده بود، برای جامعه به خصوص جوانان احساس خطر کردیم، وقتی در جلسات متعدد به مرحوم علامه مصباح این اتفاقات را رساندیم ایشان فرمودند، تشکیلاتی درست کنید که در ادامه نام جبهه پایداری به خود گرفت.

وی افزود: جوانان رکن اصلی فعالیت اجتماعی‌اند و موتور پیشرفت کشور همچنان که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند در دستان جوانان است در صدر اسلام هم وضعیت همین‌گونه بوده است. پیامبر می‌فرمایند «خداوند مرا مبعوث کرد که هم بشارت دهم و هم از خطرات مردم را آگاه کنم. جوانان با من هم‌قسم شدند و پیران مخالفت کردند که این امر طبیعی است چون جوانان به‌طور فطری پذیرش بیشتری دارند و اسلام هم دین فطری است.»

وی تصریح کرد: به توصیه علامه مصباح برای ادامه مسیر به سراغ جوانان رفتیم و کم‌کم مجمع جوانان و پس از آن سازمان جوانان جبهه پایداری تشکیل شد. درِ جبهه پایداری به روی جوانان باز است و همان‌طور که شاهد بودید در انتخابات اخیر مجمع عمومی تعداد جوانان بیشتری به جمع ما پیوستند.

وی در ادامه با اشاره به آیه «وَتَعاوَنوا عَلَی البِرِّ وَالتَّقویٰ» بیان کرد: تعاون در امور اجتماعی و فرهنگی بسیار سفارش شده است؛ یکی از خواسته‌های ما از سازمان جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی جدا از گسترش تشکیلات خود در اقصی نقاط کشور عمل به این توصیه قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: ادعا نداریم که همه کارهای ما درست است، اما تلاش می‌کنیم که تقوا داشته باشیم و سکولار نباشیم و ولایت‌مدار باشیم و ادعای عصمت هم نداریم؛ در تبلیغات مجلس اولین اصلی که گذاشتیم این بود که یکدیگر را تخریب نکنیم. شما نگاه کنید بین همه تشکل‌های سیاسی تنها تشکیلاتی که همه با آن مخالفند و تخریبش می‌کنند جبهه پایداری است آن‌هم به خاطر پایداری بر اصول اسلام و انقلاب است که ما محکم ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد.

آقاتهرانی تصریح کرد: مرام‌نامه جبهه پایداری مبتنی بر بندگی خدا است نه بندگی غیر خدا، توجه ما در جبهه پایداری بر دو اصل اساسی در انقلاب اسلامی است که آن دو عبارت است از مردم و ولایت فقیه.

وی افزود: در انتخابات ۴۰ شاخصی را که رهبر انقلاب در خصوص کاندید اصلح فرمودند، مورد نظر قرار می‌دهیم و توجهی به اینکه کاندید مورد نظر جزو جبهه پایداری باشد یا نباشد، نداریم، بلکه ملاک عمل شایستگی افراد است و رفاقت و آشنایی در لیست جبهه پایداری جایی ندارد. پیش‌بینی ما این است که مشارکت در انتخابات بالای ۵۰ درصد است و باز هم با حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

کد خبر 726083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.