۱۰۰۰ بلیت برای ما قابل قبول نیست

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به هر دلیلی که برای ما مورد قبول نیست ۴ درصد ظرفیت ورزشگاه الثمامه را برای دیدار با قطر در اختیار ما قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبگاه فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی درباره نحوه اختصاص بلیت‌های تماشاگران در بازی ایران و قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار کرد: طبق مقررات این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۸ درصد از ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه به فدراسیون فوتبال تعلق می‌گیرد که به هر دلیلی که برای ما مورد قبول نیست؛ تا این لحظه ۴ درصد یعنی هزار بلیت را به ایران اختصاص داده‌اند.

وی افزود: از تماشاگرانی که در قطر حضور دارند و نتوانسته‌اند از طریق وبگاه مسابقات بلیت خریداری کنند، پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم. امیدواریم با تلاش خوبی که بازیکنانمان در دیدار برابر تیم ملی قطر خواهند داشت، با شکست این تیم و صعود به فینال و برطرف کردن این محدودیت‌ها شاهد حضور تماشاگران ایرانی در بازی نهایی باشیم.

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره واکنش ایران به چنین تصمیم تصریح کرد: ممبینی نامه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و در این نامه مراتب اعتراض فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده است و تقاضای رسیدگی داریم.

کد خبر 726073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.