تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی در اولویت خراسان شمالی است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: آب مهم‌ترین موضوع و معضل استان است که برای حل این مشکل در حال تلاش برای تکمیل پروژه های انتقال آب سرانی و پلنگ دره هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مرتضی بهزادفر، امروز _ سه شنبه هفدهم بهمن_ در نشست خبری اظهار کرد: اصلی‌ترین وظیفه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیگیری وضعیت توسعه استان است و توجه این سازمان بیشتر بر طرح‌های کلان است که می‌توانند مشکلات استان را حل کنند.

وی افزود: میزان تخصیص بودجه سفر رهبری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و در سال جاری به ۱۰۴ میلیارد تومان رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی ادامه داد: اهتمام دفتر رهبری بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی و همچنین اتمام پروژه‌هایی که در زمان سفر مقام معظم رهبری در استان شروع شده‌اند، است.

بهزادفر با تاکید بر اهمیت محور بجنورد- جنگل گلستان خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه که در جریان سیلاب دچار مشکل شده است، نقش بسزایی در بهبود وضعیت اقتصاد استان به ویژه مناطق حاشیه این محور دارد.

وی افزود: تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه بجنورد - جنگل گلستان تخصیص داده شده است و در حال پیگیری برای جذب و تخصیص اعتبارات دیگر هستیم؛ همچنین این پروژه جز طرح‌های اولویت دار کشور است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی با تاکید بر مشکل آب استان ادامه داد: موضوع انتقال آب پلنگ دره به بجنورد از اولویت‌های این سازمان است که با تلاش اداره آب و فاضلاب در حال پیش بردن مراحل اجرایی هستیم.

بهزادفر گفت: از جمله اولویت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی طرح جامع توانمندسازی روستایی است که وارد فاز اجرایی شده و ۶۲ روستا را با تکیه بر تقویت اشتغال انتخاب کرده‌ایم.

کد خبر 726064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.