جشن بزرگ عید مبعث در منطقه یک شهرداری اصفهان برگزار می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری جشن بزرگ عید مبعث در این منطقه خبر داد و گفت: این جشن روز نوزدهم بهمن مصادف با بیست‌وهفتم رجب با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایتمدار، همچنین هیئت‌های مذهبی در خیابان مسجد سید جنب ساختمان مهدیه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ برگزار می‌شود.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن مبعث پیامبر اسلام اظهار کرد: بیست‌وهفتم ماه رجب در تاریخ اسلام به روز بعثت پیامبر اعظم (ص) مشهور است و مسلمانان به‌ویژه شیعیان، این روز را بزرگ داشته و به میمنت سالروز مبعث رسول‌الله (ص) جشن می‌گیرند.

وی افزود: جشن مبعث روز نوزدهم بهمن مصادف با ۲۷ رجب با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایتمدار، همچنین هیئت‌های مذهبی در خیابان مسجدسید جنب ساختمان مهدیه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ برگزار می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه مبعث رسول اکرم (ص) زمینه دریافت حقایق انسانی را فراهم کرده است و در حقیقت بشر با کمک رسالت انبیا سعادت و سجایای اخلاقی و کرامت انسانی را کسب می‌کند، ادامه داد: عید مبعث در کنار عید غدیر خم عنوان اعیاد بزرگ دین اسلام را به خود اختصاص داده‌اند، زیرا هر دو از جنس ولایت هستند.

کد خبر 726054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.