اقدامات صورت گرفته در شهر سنندج در کشور نمونه بوده است

استاندار کردستان شهرستان سنندج را بک شهرستان مثال‌زدنی دانست و گفت: به همت مدیران این شهر و مجموعه دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نظامی در حوزه‌های مختلف کارهای بسیار خوبی در این شهر صورت گرفته که در کشور نمونه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _سه‌شنبه هفدهم بهمن_ در آئین افتتاح دبیرستان ۱۸ کلاسه سروش که به مناسبت دهه فجر در ناحیه دو سنندج به افتتاح رسید، اظهار کرد: استان کردستان به یمن نگاه ویژه‌ای که دولت نسبت به آن دارد در مسیر و ریل توسعه قرار گرفته که امیدواریم ما را به شاخص‌های پیشرفت به زودی برساند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه دولت به کردستان نگاه ویژه است، افزود: جز استان‌هایی هستیم که دولتمردان بشدت مشتاق هستند در این استان اتفاق‌های خوبی بیفتد.

استاندار کردستان ادامه داد: افتتاح بیش از ۱۲۰ پروژه آموزشی و ورزشی در ۱۰ ماهه امسال اتفاق بسیار بزرگی بوده که برکت همان نگاه ویژه دولت صورت گرفته است.

زارعی‌کوشا ادامه داد: ارتباط بسیار خوبی با مجموعه‌های ملی برقرار شده است و پیگیری‌ها هر هفته در تهران صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اتفاقات خوبی در استان صورت گرفته و ما به این روند امیدوار هستیم که استان کردستان در سنوات آتی به یکی از استان‌های برخوردار تبدیل خواهد بود.

استاندار کردستان گفت: در فصل پاییز امسال شاهد کاهش بیکاری در استان بودیم به گونه‌ای که هفت برابر میانگین کشوری کاهش بیکاری را داشتیم اما هنوز دو درصد بالاتر از میانگین کشوری هستیم.

زارعی‌کوشا به وجود تعامل و صمیمیت مطلوب در میان مجموعه استان اشاره کرد و افزود: سفرهای شهرستانی نیز برای تقویت ارتباطات مردمی است که همه مدیران استان هم در آن شرکت می‌کنند تا روند توسعه استان را با جدیت دنبال کنیم.

وی شهرستان سنندج را یک شهرستان مثال‌زدنی دانست و گفت: به همت مدیران این شهر و مجموعه دستگاه‌های اجرایی، قضائی و نظامی در حوزه‌های مختلف کارهای بسیار خوبی در این شهر صورت گرفته که در کشور نمونه بوده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: هرچه را که در توان داریم باید بگذاریم تا انتخابات پرشوری را داشته باشیم چون دست ما را برای مطالبه‌گری بازتر می‌کند.

کد خبر 726036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.