نقص عملکرد موتورخانه یک ساختمان ۱۲ واحدی در تهران‌پارس ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مسمومیت چهار نفر در یک ساختمان مسکونی در تهران‌پارس به علت استنشاق گاز خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه مسمومیت با گاز مونواکسید کربن اظهار کرد: حادثه مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در پی انتشار گاز به علت وجود نقص در عملکرد موتورخانه ساعت ۰۷:۰۶ امروز _سه‌شنبه هفدهم بهمن_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان دویست شرقی تهران‌پارس رخ داده بود، افزود: مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه شماره ۵۷ به محل اعزام شدند و ظرف مدت زمان چهار دقیقه در محل مذکور حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد گاز مونواکسید کربن در دو واحد از طبقه چهارم این ساختمان مسکونی ۱۲ واحدی انتشار یافته و منجر به مسمومیت چهار نفر شامل دو زن، یک دختر ۱۸ ساله و یک پسربچه هفت ساله شده است.

ملکی با بیان اینکه هر چهار مسموم این حادثه تحویل عوامل اورژانس و سایر واحدها نیز بررسی شد، خاطرنشان کرد: این عملیات ساعت ۰۷:۳۶ به پایان رسید.

کد خبر 726031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.