ساعت خدمت‌رسانی مراکز معاینه فنی در اصفهان افزایش پیدا می‌کند

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: در ایام پایانی سال با توجه به اینکه مسافرت‌ها و ترددها افزایش پیدا می‌کند، ساعات خدمت‌رسانی و شیفت‌های حضور کارشناسان را در مراکز معاینه فنی افزایش داده‌ایم، همچنین مرکز معاینه فنی حافظ قطعات در منطقه خودرویی امیرکبیر منطقه ۱۲ شهرداری افتتاح شده است.

سیدعلی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سهم قابل توجهی از آلایندگی‌های سطح شهرها متعلق به خودروهایی است که در سطح معابر شهری تردد می‌کنند، اظهار کرد: برای کاهش تبعات این موضوع و سلامتی شهروندان لازم است که مالکان و رانندگان خودروهای سواری سالی یک مرتبه به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به آلودگی‌هایی که در سطح شهرها وجود دارد، بیماری‌های تنفسی و قلبی بسیار شایع شده است که یکی از دلایل اصلی آن می‌تواند آلایندگی خودروها باشد؛ در این راستا شهرداری اصفهان از دیرباز به راه‌اندازی مراکز معاینه فنی خودرو اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال جاری دو مرکز معاینه فنی خودرو دیگر نیز به چرخه خدمت‌رسانی به شهروندان اضافه شده است که امیدواریم به موقع به این مراکز مراجعه کنند.

عبداللهی بیان کرد: هنگام مراجعه به این مراکز تست‌هایی روی خودروها انجام و سیستم تعلیق، چراغ‌ها، ترمزها، میزان آلایندگی و ایمنی خودرو سنجیده می‌شود و خودروهایی که سن آن‌ها بیشتر از چهار سال است، باید به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و اگر این اتفاق نیفتد، توسط دوربین‌های نظارت سطح شهر و پلیس راهور جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه امکانی را فراهم کرده‌ایم که شهروندان با دریافت نوبت اینترنتی به مراکز مراجعه کنند و در ورودی مراکز منتظر صف‌های طولانی نشوند، ادامه داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس fani.hamlebar.com در مراکزی که دارای این امکان هستند از روزهای قبل ثبت نام کنند، تاریخ و ساعت مورد نظر را دریافت و طبق ساعت اعلام شده به مرکز مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: در ایام پایانی سال با توجه به اینکه مسافرت‌ها و ترددها افزایش پیدا می‌کند، ساعات خدمت‌رسانی و شیفت‌های حضور کارشناسان را در مراکز فنی افزایش داده‌ایم.

عبداللهی تصریح کرد: مرکز معاینه فنی حافظ قطعات را در منطقه خودرویی امیرکبیر در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان افتتاح کرده‌ایم که موجب اضافه شدن مرکز جدیدی به چرخه خدمت‌رسانی شده است.

وی تصریح کرد: در تمام مناطق شهر اصفهان از نظر مراکز معاینه فنی پراکندگی خوبی داریم و شهروندان با توجه به محل سکونت می‌توانند به نزدیک‌ترین مرکز مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: با توجه به نزدیکی پایان سال و میزان مراجعات بیشتر، شهروندان معاینه فنی خودروی خود را به روزهای پایان سال موکول نکنند.

کد خبر 725966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.