ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان باید مطلوب‌تر شود

شهردار کرمانشاه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات شهری و تلاش برای کسب درآمد های پایدار تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی _دوشنبه شانزدهم بهمن _ در جلسه شورای مدیران شهرداری که در سازمان سرمایه گذاری شهرداری برگزار گردید بر ارتقا سطح کیفی خدمات شهری و تلاش برای کسب درآمدهای پایدار تأکید کرد.

وی گفت: با توجه به ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مناسبت‌های پیش رو مانند اعیاد شعبانیه، انتخابات و تعطیلات نوروز ضرورت دارد که خدمات رسانی به شهروندان مطلوب‌تر گردد و شاهد ارتقا این خدمات باشیم به ویژه آنکه مسئله مهمی مانند انتخابات را پیش رو داریم که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بر تلاش برای هر چه باشکوه برگزار شدن آن تأکید نموده‌اند.

شهردار کرمانشاه گفت: همه همکاران شهرداری شرایطی را فراهم کنند که ضمن کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان، موجبات ترغیب به مشارکت حداکثری در امر انتخابات را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: شهر کرمانشاه وسعت زیادی دارد اما درآمد شهرداری برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان پایین است و همین مسئله ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار را بیشتر نشان می‌دهد.

نوروزی گفت: ضروری است که برای رسیدن به این امر سرمایه گذاری بخش خصوصی را در پروژه‌های شهری بیشتر کنیم و در این راستا شهرداری بسته‌های سرمایه گذاری مناسبی را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در نظر گرفته است که امیدواریم هر چه زودتر این سرمایه گذاری ها وارد فاز اجرایی گردد.

کد خبر 725962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.