اجرای بیش از ۶۰ ویژه برنامه در بهزیستی کردستان

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: بیش از ۶۰ برنامه مشترک در بهزیستی استان و واحدهای تابعه همزمان در ۱۰ شهرستان به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، حسین رسولی اظهار کرد: برای افتتاح مسکن و واحدهای کسب و کار و مراکز غیردولتی بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال توسط بخش غیردولتی، کمک‌های سازمان بهزیستی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر ۵۱ واحد مسکونی به خانوارهای دارای دو عضو معلول و بیشتر و بانوان سرپرست خانوار به ارزش ۴۳۰ میلیارد ریال با مشارکت خانوارهای تحت پوشش و کمک‌های بلا عوض بهزیستی واگذار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی کردستان ادامه داد: در حوزه اشتغال نیز ۸۸ پروژه اشتغالزایی و ایجاد اشتغال برای ۹۲ نفر در زمینه مشاغل خانگی، کسب و کار و کارفرمایی و خویش فرمایی افتتاح می‌شود که بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال توسط متقاضیان سرمایه‌گذاری و مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت شده است.

رسولی تصریح کرد: دو مرکز غیردولتی نیز با عنوان مرکز روزانه اتیسم در شهرستان بیجار و مرکز شبانه‌روزی کودکان خیابانی در شهر سنندج با سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی گفت: اهدای ۱۵ سری جهیزیه با مشارکت خیران، کمک‌های سازمان بهزیستی و مشارکت مددجویان بیش از چهار میلیارد ریال از برنامه‌های شاخص بهزیستی استان در دهه فجر است.

کد خبر 725946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.