رقابت ۲۸۳ داوطلب انتخابات مجلس در کرمانشاه/ ۲۸ نفر دیگر تایید صلاحیت شدند

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه از رقابت ۲۸۳ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین اعلام ۲۸ داوطلب دیگر در استان کرمانشاه تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی بعد از ظهر امروز _دوشنبه، شانزدهم بهمن _ در حاشیه سفر وزیر کشور به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت تأیید صلاحیت‌شدگان اشاره و اظهار کرد: بر اساس بازه زمانی که در اختیار کاندیداهای رد صلاحیت شده برای اعتراضات قرار گرفته بود، در آخرین بررسی‌ها ۲۸ نفر دیگر از کاندیداهای کرمانشاه تأیید صلاحیت شدند.

وی افزود: با اعلام تأیید صلاحیت‌شدگان در حال حاضر آخرین تعداد کاندیدهای استان کرمانشاه برای رقابت بر سر هشت مرسی مجلس شورای اسلامی به ۲۸۳ نفر رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور از ۱۹ تا ۲۰ بهمن ماه شورای نگهبان فرصت اسلامی باقی تأییدشدگان را ارسال کند و پس از آن فرمانداری در ۲۰ بهمن ماه اسامی تأیید شدگان را اعلام خواهد کرد.

وی همچنین به فرصت اعتراض مجدد کاندیداها تاکید و خاطرنشان کرد: پس از اعلام اسامی کاندیداهای تأیید صلاحیت داوطلبان رد صلاحیت شده مجدد فرصت دارند که از ۲۱ تا ۲۳ بهمن ماه اعتراضات خود را ثبت کنند تا در نهایت ستاد انتخابات در یکم اسفند ماه اسامی نهایی تأیید صلاحیت‌شدگان را ابلاغ کند.

کد خبر 725923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.