بهره‌برداری از ۸۸ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان همزمان با دهه فجر

استاندار مرکزی از بهره‌برداری از ۸۸ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان همزمان با ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز _دوشنبه، شانزدهم بهمن_ در جریان سفر به شهرستان فراهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۷۹ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۹ طرح هم آغاز می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها با یک هزار و ۸۹۳ میلیارد ریال اعتبار و سرمایه‌گذاری، برای ۵۱۰ نفر در این شهرستان، ایجاد اشتغال می‌کند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: از مجموع طرح‌های دهه فجر در شهرستان فراهان، ۸۶ طرح با مجموع اعتبار یک هزار و ۷۱ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و دو طرح با ۸۲۲ میلیارد ریال اعتبار و سرمایه‌گذاری، اقتصادی است.

وی ادامه داد: در هفته دولت سال جاری نیز ۶۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مخلص‌الائمه گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، یک هزار و ۷۱۳ طرح عمرانی و اقتصادی مهم در سطح استان مرکزی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد، یک هزار و ۵۲۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹۰ طرح نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، در جریان سفر استاندار مرکزی به شهرستان فراهان و با حضور جمعی از مسئولین، ۲۵ طرح شاخص شبکه توزیع برق شهرستان فراهان با اعتبار ۲۳۵ میلیارد ریال، به‌صورت متمرکز در شهر خنجین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل اصلاح و بهینه‌سازی شبکه روستایی، روشنایی معابر، هوشمندسازی شبکه و لوازم اندازه‌گیری و احداث شبکه برق است.

۲۲۷ طرح برق‌رسانی استان مرکزی با صرف اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال آماده افتتاح در ایام‌الله دهه فجر است.

استاندار مرکزی به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی با حضور در گلزار شهدای شهر خنجین ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

کد خبر 725912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.