اعزام بیش از ۵هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور خوزستان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در منطقه اروند یادمان شهدای منطقه والفجر ۸ و در جمع دانش‌آموزان پسر شرکت‌کننده در اردوهای راهیان نور از اعزام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز کرمانی به اردو های راهیان نور خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی کاری ارزشمند است که توسط سپاه پاسداران با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود، اظهار کرد: اجرای طرح اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.

وی با اشاره به هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن علیه نظام، افزود: امروز دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان، شهدا و جانبازان با رشادت‌ها و جوانمردی‌های خود در مقابل دشمنان ایستادند و افتخارات بسیاری را برای ملت و کشورمان آفریدند، گفت: ملت ما با اتحاد، همدلی، یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند، در برابر دشمن ایستادند و دانش‌آموزان به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.

وی از اعزام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر به اردوهای راهیان نور در آذر ماه و دی ماه اعزام شده‌اند و اعزام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیز تا پایان بهمن ماه در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه دانش‌آموزان پسر اعزامی از شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، شهربابک و کوهبنان، یادمان شهدای والفجر ۸ را در منطقه اروند زیارت کرد.

کد خبر 725890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.