بازگشت ۷ هزار واحد نیمه تمام و راکد در سطح کشور به چرخه تولید

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در حوزه تولید و احیای واحدهای راکد، تاکنون هفت هزار واحد نیمه‌تمام و راکد در سطح کشور به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، محسن منصوری، امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در سفر به سمنان و نشست مشترک با نماینده ولی‌فقیه در این استان اظهار کرد: در حوزه تولید و احیای واحدهای راکد، تاکنون هفت هزار واحد نیمه‌تمام و راکد در سطح کشور به چرخه تولید بازگشته است.

وی افزود: تعهد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان تاکنون به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی اجرایی و حتی بیش از آن نیز تخصیص پیدا کرده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال تحصیل کرده‌ها در سطح کشور با مشکلاتی روبه‌رو هستیم، اما در حوزه کارگری در بسیاری از واحدهای تولیدی در استان‌ها با کمبود نیروی کار مواجه شدیم که نشان از افزایش فرصت‌های شغلی و کاهش نرخ بیکاری دارد.

منصوری تصریح کرد: ۱۱ میلیون تن گندم تاکنون در سطح کشور خریداری شده است و در آستانه خودکفایی این محصول قرار داریم.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو تولید و در سال جاری نیز به تعهدی بیش از این میزان خواهیم رسید.

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری گفت: رشد نقدینگی طی ماه گذشته به ۲۶ درصد رسیده و در حال بهبود است و در بحث نفت، ۲۰ درصد نرخ رشد داشتیم که در تاریخ ایران اسلامی بی‌سابقه است.

منصوری اظهار کرد: ارتباط تعاملی، تنظیم درست روابط با ارکان اصلی نظام، خدمت برای حل مسائل مردم، برگزاری دیدار چهره به چهره با مردم و بازسازی تشکیلات دولت از اقدامات ارزنده دولت سیزدهم است.

وی افزود: فعال‌ترین، پویاترین و اثرگذارترین دیپلماسی خارجی را امروز در سطح دنیا و منطقه دارا هستیم که حُسن عملکرد و پیگیری جدی رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه در بحث غزه از جمله این موارد است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در سطح استان سمنان نیز موفقیت‌ها و دستاوردهای ارزنده‌ای در دولت سیزدهم شکل گرفته است که با راهنمایی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و همت استاندار و عزم جدی مدیران، نقاط ضعف نیز برطرف خواهد شد.

کد خبر 725883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.