اتمام عملیات خط انتقال آبرسانی به سمنان نیازمند اعتبارات است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: اتمام عملیات خط انتقال آب‌رسانی از طریق منابع آبی موجود استانی از مولفه هایی بوده که نیازمند اعتبارات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در نشست مشترک با معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار سمنان، اظهار کرد: بحث آب در استان سمنان یکی از مطالبات جدی و به‌حق مردم است و اتمام عملیات خط انتقال آب‌رسانی از طریق منابع آبی موجود استانی از مولفه‌هایی بوده که نیازمند اعتبارات است.

وی افزود: دولت سیزدهم با رویکردها و سیاست‌های مطلوب خود به‌ویژه در حوزه دیپلماسی خارجی، جلوه مطلوبی از نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: خرید تضمینی گندم یکی از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم بود که امیدواریم در بحث برنج هم به خوبی اجرایی شود.

مطیعی تصریح کرد: کارهای اساسی و پیگیری در بخش تولید و بویژه مهار تورم در استان سمنان در دولت سیزدهم به صورت مجدانه در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: توجه به بحث معدن بوکسیت شاهرود و مطالبه مردم در این خصوص نیز ضرورت دارد تا ویژه مدنظر قرار بگیرد.

امام جمعه سمنان گفت: آب خزر برای انتقال به استان سمنان، کم‌هزینه‌تر از دریای عمان برای انتقال است که امیدواریم به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد، زیرا منابع آب داخلی استان محدود است و قطعی آب به همراه دارد و همچنین امیدواریم سفر رئیس‌جمهور به استان با خبر خوش انتقال آب دریای خزر همراه باشد.

مطیعی در پایان اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات اسفند، برخی تنش‌های اقتصادی در سطح کشور ایجاد شده که نیاز است دولت در این خصوص نیز تدبیر لازم را اتخاذ کند.

کد خبر 725852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.