۷۹ ایستگاه اتوبوس شهر اراک، مجهز به سرپناه با طرح جدید می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: در راستای ایمن‌سازی و تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس،۷۹ ایستگاه اتوبوس این شهر، مجهز به سر پناه با طرح جدید می‌شود.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: ۷۹ سر پناه با طرح جدید با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال تهیه شده و در تلاش هستیم که تا پایان سال جاری در سطح شهر اراک نصب شود.

وی هدف از اجرا و نصب سرپناه‌های جدید ایستگاه اتوبوس را فراهم کردن آسایش شهروندان به هنگام استفاده از ناوگان اتوبوسرانی و همچنین زیباسازی شهری عنوان کرد و افزود: نصب سرپناه‌های جدید در ایستگاه‌های اتوبوس، سبب رضایت و آرامش بیشتر مسافران در استفاده بهتر از خدمات ناوگان اتوبوسرانی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: سرپناه‌های جدید با توجه به ابعاد و اندازه‌ای که دارند در ایستگاه‌هایی نصب و اجرا می‌شود که اندازه معبر و یا وجود سایر تجهیزات و مبلمان شهری اجازه نصب سرپناه با سایز بزرگ‌تر را نمی‌دهد و اینکه طبق کارشناسی و بررسی صورت گرفته تعداد مسافر کمتری در انتظار اتوبوس هستند.

ساده وند اضافه کرد: تهیه و خرید طرح جدید سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس با اندازه بزرگ‌تر برای نصب و اجرا در سایر ایستگاه‌های اتوبوس، در دستور کار سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر قرار دارد.

وی اظهار کرد: سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس، جز اموال عمومی شهر محسوب می‌شود بنابراین از شهروندان درخواست می‌شود که در حفظ و نگهداری امکانات عمومی و رفاهی شهر با شهرداری همراهی داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک افزود: نتیجه این همکاری و همیاری چیزی نیست جز زیباتر شدن شهر و جلوگیری از صرف هزینه‌های مضاعف برای ترمیم اموال تخریب شده، هزینه‌ای که می‌تواند موجب توسعه و زیبایی بیشتر شهر شود.

کد خبر 725848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اراکی IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    0 0
    سلام لطفا سرپناه برای شهرک قائم در نظر بگیرید