ضرورت تخصیص اعتبار جهت کاهش تصادفات درون‌شهری در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه

نایب‌رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اگر می‌خواهیم کاهش تصادفات درون‌شهری را شاهد باشیم باید اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده در کمربندی خاتم‌الانبیا (ص) از ابتدای خیابان المهدی تا تقاطع غیرهمسطح ابوذر را در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه تخصیص دهیم.

‌مرتضی منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی و با توجه به مشکلات و مطالبات اهالی ساکن در دو سوی کمربندی خاتم الانبیا (ص) ارومیه اظهار کرد: در راستای توجه به نیازهای شهروندان و جلب رضایتمندی آن‌ها، تسهیل در عبورومرور مردم به‌ویژه در مناطق محروم، حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: گذرگاه عابرین پیاده از خیابان حسین‌آباد به سمت خیابان مهارت ضمن اصلاح کارسازی‌های لازم، برای اجرا مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بهره‌برداری از یوترن المهدی در این منطقه گفت: اجرای فاز دوم یوترن المهدی از سمت خیابان حاجی‌پیرلو نیز در دستور کار قرار گیرد.

منافی تصریح کرد: امروز متأسفانه معضل سد معبر خیابان عطایی با وجود تذکرات مکرر، رفع نشده است و مردم در بحث عبور و مرور و نیز ترافیک و سد معبر در این نقطه از شهر ناراضی هستند.

وی با اشاره به رشد آمار جان‌باختگان تصادفات درون‌شهری در ارومیه یادآور شد: اگر می‌خواهیم کاهش تصادفات درون‌شهری را شاهد باشیم باید اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده در کمربندی خاتم‌الانبیاء (ص) از ابتدای خیابان المهدی تا تقاطع غیرهمسطح ابوذر را در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه تخصیص دهیم.

کد خبر 725807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.