۱۰۰ درصد نقاط خراسان شمالی از نعمت گاز بهره‌مند شدند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به افتتاح گازرسانی به ۱۰۲ روستا گفت: ۱۰۰ درصد نقاط شهری و روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۰۲ روستای خراسان شمالی اظهار کرد: امروز علاوه بر همه آبادی‌های دارای سکنه و دارای کد آبادی، حتی پاسگاه‌های مرزی این استان هم در دورترین نقاط نیز از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی افزود: این دستاورد پرافتخار را به مردم، به مسئولانی که پیگیری کردند و خادم مردم بودند و به دولت کار و فعالیت باید تبریک گفت.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: علاوه بر منازل مسکونی، خدمات و تلاش‌های ارزشمند دیگری نیز در تقویت خطوط گاز و تأمین گاز صنایع و واحدهای تولیدی انجام شده است.

استاندار خراسان شمالی امروز در شهرستان اسفراین نیز پروژه گازرسانی و احداث خط تغذیه ۱۲ اینچ تقویتی صنایع شهرستان اسفراین به طول پنج کیلومتر و با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان را افتتاح کرد و در حاشیه این مراسم گفت: شرکت گاز استان بعد از این برای تقویت خطوط انتقال گاز و تأمین گاز پایدار برای صنایع برنامه‌ریزی می‌کند.

حسین‌نژاد افزود: ضریب نفوذ گاز روستایی در ابتدای تشکیل استان در سال ۱۳۸۳، ۱۳ درصد، ابتدای تشکیل دولت سیزدهم ۹۹.۴ درصد و در دهه فجر سال جاری به ۱۰۰ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: دهه فجر سال جاری در خراسان شمالی، ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که هفت هزار میلیارد تومان پروژه‌های زیرساختی و ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز پروژه جدید است.

استاندار خراسان شمالی برای رونق و پیشرفت استان در ابعاد اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی اظهار امیدواری کرد و گفت: سال جاری و سال آینده پروژه‌های مختلف آب‌رسانی، راهسازی، آبخیزداری و بهداشت توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام خواهد گرفت.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: توسعه استان با رویکرد وحدت و همدلی و انجام فعالیت‌های مختلف بدون حاشیه در حال رقم خوردن است.

کد خبر 725788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.