افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی در خراسان شمالی طی دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی در استان طی دهه فجر خبر داد و گفت: ۱۰ پروژه دیگر نیز تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، غلام حسین شاکری امروز _ دوشنبه شانزدهم بهمن_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طی سال جاری ۱۰۴ مدال‌آور خراسان شمالی به تیم‌های ملی دعوت شدند.

وی افزود: به دنبال ایجاد خانه کمپ کوراش آسیا در خراسان شمالی هستیم و وزارت ورزش در این راستا قول مساعد داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: نیمی از فضاهای ورزشی استان در روستاها مستقر است؛ روستاها ۳۹ سالن ورزشی سر پوشیده دارند.

شاکری افزود: سرانه فضای ورزشی خراسان شمالی بیش از میانگین کشوری است و با افتتاح پروژه‌های نیمه تمام فاصله استان با میانگین کشوری فاصله بیشتری می‌گیرد.

وی با اشاره به وجود ۵۸ فضای ورزشی نیمه تمام در استان، گفت: دولت توجه ویژه به این حوزه دارد و اکنون تمامی پروژه‌ها فعال است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از تأمین ۱۳ میلیارد تومان اعتبار به پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری خبر داد و گفت: ۱۹ میلیارد تومان دیگر نیز اختصاص یافته است.

شاکری تصریح کرد: ۱۲ پروژه در دهه فجر افتتاح می‌شود و ۱۰ پروژه دیگر طی شش ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

وی از شرکت سه هزار نفر در کلاس‌های مشاوره ازدواج این دستگاه خبر داد و گفت: دو مرکز همسریابی در بجنورد افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به در صف بودن شش هزار نفر در صف وام ازدواج، افزود: دو میلیارد تومان در حوزه جوانان اعتبار اخذ شده است.

کد خبر 725783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.