نام سرتیپ آذرفر با فتح ارتفاعات حاج عمران عجین شده است

فرمانده کل ارتش گفت: نام امیرسرافراز سرتیپ دوم جانباز غضنفر آذرفر، با فتح ارتفاعات حاج عمران در عملیات پیروز کربلای ۷ عجین شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی به مناسبت عروج امیر سرتیپ دوم غضنفر آذرفر، فرمانده غیور لشکر ۶۴ ارومیه و فاتح ارتفاعات حاج عمران پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ

بار دیگر با عروج مردی از صفوف مجاهدان راه خدا به آسمان، خاطرات ناب سال‌های دفاع مقدس احیا شد.

نام امیر سرافراز ارتش اسلام، فرزند ایران، سرتیپ دوم جانباز غضنفر آذرفر، با فتح ارتفاعات حاج عمران در عملیات پیروز کربلای ۷ عجین شده است.

مرحوم امیر آذرفر از شمار اسوه‌های شجاعت، غیرت، وطن‌دوستی و افتخار ایران و ایرانی است که در طول زندگی سربازی و سال‌های جنگ تحمیلی و فرماندهی بر لشکرهای اقتدارآفرین ارتش، نقش بسزایی در دفاع از کشور داشت.

انسانی مؤمن و وارسته و مدیری شایسته و توانمند در اجرای مأموریت‌های دشوار که با ایمان به حقانیت دفاع مشروع و حفظ هویت و تمامیت ارضی ایران سربلند اسلامی در دوران دفاع مقدس، هم رکاب با شهید عزیز سپهبد علی صیاد شیرازی، حماسه‌ها آفرید.

ملت شریفمان، طراحی و فرماندهی مؤثر و روحیه‌بخش آن قهرمان سال‌های جنگ تحمیلی در عملیات کربلای ۷ و آزادسازی ارتفاعات شمال غرب در شرایط بسیار دشوار جوی را فراموش نخواهد کرد.

امیر آذرفر با وجود دانش بالای نظامی و فرماندهیِ مقتدرانه، الگویی از تواضع و فروتنی بود و موفقیت‌های خود را مرهون وجود گرانمایه و همراهی سربازان، درجه‌داران و افسران هم رزم خود می‌دانست.

عروج آن فرمانده رشید ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز، پیشکسوتان عرصه جهاد به‌ویژه خانواده صبور آن مرحوم و مردم قدرشناس ایران و خطه قهرمان‌خیز لرستان تسلیت عرض می‌کنم و رجای واثق دارم با لطف خدای عادل، ماوا در بهشت برین، پاداش مجاهدت‌های آن رزمنده و فرمانده مخلص خواهد بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی» 

کد خبر 725770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.