آمارنامه سال ۱۴۰۱ شهرداری اهواز منتشر شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز گفت: آمار نامه سال ۱۴۰۱ شهرداری اهواز با همکاری ۶۶ سازمان و نهاد شهری در حوزه آمار و اطلاعات تدوین و منتشر شده است.

حجت الاسلام جاسم موسی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: آمار نامه سال ۱۴۰۱ شهرداری اهواز با همکاری ۶۶ سازمان و نهاد شهری در حوزه آمار و اطلاعات تدوین و منتشر شده است.

وی افزود: این کتاب در ۱۸ فصل شامل شاخص‌هایی در حوزه‌های سرزمین و آب و هوا، جمعیت، نیروی انسانی، کشاورزی، صنعت و معدن، نفت و گاز، آب و برق، مسکن و ساختمان، بازرگانی، رستوران و هتلداری، حمل و نقل، بازارهای مالی، امور قضائی، بهزیستی و تأمین اجتماعی، آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگ، ورزش و گردشگری، مدیریت شهری، بودجه شهری تهیه و تنظیم شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز ادامه داد: این کتاب با هدف ایجاد بستر اطلاعاتی بروز، پویا و کارآمد به عنوان زیرساخت مدیریت واحد شهری و ارتقا کیفیت خدمات رسانی می‌تواند منبعی غنی جهت تصمیم سازی و تصمیم‌گیری مدیران شهری و نیز منبع مناسبی برای تحقق پژوهشگران و ارتقای اطلاعات شهروندان باشد.

موسی پور با قدردانی از تلاش بی وقفه کارکنان گروه آمار و تحلیل اطلاعات اداره کل نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات در تهیه و تدوین این کتاب اظهار کرد: نسخه الکترونیکی کتاب آمارنامه سال ۱۴۰۱ بر روی سایت به نشانی http://planning.ahvaz.ir جهت بهره برداری مدیران، کارشناسان، مراکز علمی، دانشگاهی و عموم شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 725748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.