انقلاب اسلامی معادلات دنیا را به هم زد

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: انقلاب اسلامی معجزه زمان بود که نقشه‌های استکبار و معادلات دنیا را به‌هم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا، مصطفی خضری امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در جلسه شورای اداری شهرستان مبارکه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی شهر کرکوند اظهار کرد: انقلاب اسلامی معجزه زمان بود که نقشه‌های استکبار و معادلات دنیا را به‌هم زد.، این تغییر معادلات جهانی و به هم زدن نقشه‌های استکباری امروز برای ما ملموس‌تر است.

وی افزود: نیروی‌های مقاومت، مردم غزه و گروه چند هزار نفری شبه نظامیان حماس امروز با الهام‌گیری از انقلاب اسلامی، ارتش رژیم صهیونیستی را بیش از سه ماه است که زمین‌گیر کرده است.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف پزشکی، هسته‌ای و موشکی اظهار داشت: واقعیات و معادلات داخلی و خارجی ایران هم با انقلاب اسلامی به‌هم خورد.

خضری اضافه کرد: ۵۰ سال پیش پزشکان هندی، پاکستانی و فیلیپینی درمان بیماران را در کشور ما بر عهده داشتند، اما امروز شبکه بهداشت و درمان در روستاهای ایران هم رفته و در بسیاری از حوزه‌های پزشکی از جمله سلول‌های بنیادی صاحب سبک هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز جزو هشت کشور صاحب سلول‌های بنیادی هستیم و در حوزه‌های مختلف فنی و مهندسی، سدسازی، ساخت توربین و رآکتورهای برق پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان بیان کرد: ۹ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور ما فعال است و ۳۶۰ هزار اشتغال و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان ارزش تولیدات شرکت شهرک‌های دانش‌بنیان است.

خضری افزود: امروز جمهوری اسلامی در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی صاحب سبک است و در سال جاری بیش از ۱۰ میلیارد دلار صادرات فنی مهندسی محقق شده است.

وی تصریح کرد: چالش‌هایی در اقتصاد و بعضی صنایع کشور ما از جمله خودروسازی وجود دارد و باید نسخه‌ای که برای صنایع موشکی، هسته‌ای و دفاعی و پزشکی پیچیده شد، برای صنعت خودروسازی کشور هم پیچیده شود.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم را باید برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کنیم.

خضری با اشاره به اینکه امنیت زیرساخت اقتصاد، تولید و علم است، خاطرنشان کرد: امروز منطقه اطراف کشور ما در آتش ما امنی می‌سوزد، اما کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد، در صورتی که امنیت در کشور نباشد نمی‌توان هیچ کاری انجام داد.

وی افزود: باید نگاهمان را به اداره کشور تغییر دهیم و عمده ناکارآمدی‌های اقتصادی در کشور ما ناشی از سوءمدیریت است.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان اظهار داشت: مدیران در نظام اسلامی باید اهل فکر و مطالعه باشند.

خضری با اشاره به اینکه باید در اقتصاد هم مردم را به صحنه بیاوریم و از ظرفیت مردم و بخش خصوصی استفاده کنیم، ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان مبارکه و استان اصفهان برای استفاده از بخش خصوصی وجود دارد.

کد خبر 725743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.