سنگ‌فرش مسیر شمالی مقابل گلستان شهدای اصفهان به پایان رسید

رئیس اداره عمران منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پروژه سنگ‌فرش مسیر شمالی مقابل گلستان شهدا حدفاصل میدان شهید حسن غازی تا میدان بسیج به طول ۳۳۰ متر، با سطح حدود ۳۰۰۰ متر مربع و با هزینه ۹۰ میلیارد ریال در مدت زمان دو ماه به پایان رسید.

ناصر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه سنگ‌فرش مسیر شمالی مقابل گلستان شهدا حدفاصل میدان شهید حسن غازی تا میدان بسیج به طول ۳۳۰ متر و با سطح حدود ۳۰۰۰ متر مربع اجرا شده است، اظهار کرد: هزینه این پروژه ۹۰ میلیارد ریال از اعتبارات منطقه ۶ شهرداری است.

وی افزود: نوع سنگ فرش این پروژه از سنگ جندق است و در مسیر این پروژه نورپردازی‌های خاص انجام و مسیرهای عابرپیاده با سیستم نوری هوشمند اجرا شده است.

سنگ‌فرش مسیر شمالی مقابل گلستان شهدای اصفهان به پایان رسید

رئیس اداره عمران منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: مدت زمان این پروژه طبق قرارداد پنج ماه بود که با برنامه‌ریزی فشرده و به‌صورت شبانه‌روزی در مدت زمان دو ماه به پایان رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت تردد زائران گلستان شهدای اصفهان و خانواده‌های شهدا که بین آن‌ها پدران و مادران شهدا هستند و تردد برای این افراد دشوار است، عملیات طراحی و اجرای سنگ‌فرش مقابل گلستان شهدا، همسطح‌سازی رفیوژ میانی و زیباسازی این مکان در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 725723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.